.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاتل آستارایی کمتر از 48 ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی آستارا از وقوع یک فقره قتل و دستگیری قاتل کمتر از 48 ساعت در این شهرستان خبر داد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان، نادر خورسند، اظهار کرد: در پی مراجعه فردی با هویت معلوم به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی بر اینکه یک نفر در پشت باغ پرندگان آستارا توسط چاقو به وی و دوستش حمله‌ور شده و در اثر درگیری دوستش به قتل رسیده و خود نیز متواری و به پلیس آگاهی مراجعه کرده است، کارآگاهان بررسی موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با راهنمایی فرد موردنظر در محل حاضر شده و به دلیل نبود وجود مقتول و قاتل تفحص خود را ادامه دادند، افزود: کارآگاهان در ادامه جستجوهای خود موفق به پیدا کردن خودروی مقتول شدند و با باز کردن درب صندوق عقب خودرو با کمال تعجب جسد مقتول را مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی آستارا گفت: با رویت جسد، کارآگاهان فعالیت خود را تشدید کردند و در هنگام تحقیق از این شخص با تناقض‌گویی‌هایش مواجه شدند.

وی افزود: بازپرس شهرستان آستارا که در صحنه حضور داشت با مشاهده تناقض‌گویی این شخص دستور انتقال او برای تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی را صادر کرده که سرانجام با تلاش مجدانه و شبانه‌روزی کارآگاهان و مقام قضایی راز قتل کشف شد.

خورسند در پایان فرد مذکور را قاتل معرفی کرد و یاد آور شد: این فرد با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و با قرار بازداشت راهی زندان شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : قاتل , آستارا , دستگیر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.492 seconds.